Zásilku Vám doručí poštovní doručovatel na Vámi zadanou adresu. V den odeslání zásilky Vám přijde informační e-mail a SMS, včetně čísla zásilky. V případě nezastižení adresáta na uvedené adrese, zanechá doručovatel oznámení o uložení zásilky na příslušné poště, kde si ji po dobu 7 dnů můžete vyzvednout.
Využijte vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Zásilku Vám zašleme na Vámi vybranou pobočku pošty, přidruženou pobočku pošty, BOX OX Point, nebo AlzaBox kde si ji můžete pohodlně vyzvednout. Zásilky jsou na poště uloženy obvykle 7 dnů, v BOX OX Point a AlzeBox pod dobu 2 dnů. U zásilky určené do balíkovny nelze prodloužit dobu k vyzvednutí. Informace o uložení na poště Vám přijde SMS. K vyzvednutí je nutné předložit PIN KÓD, který vám přijde zprávou SMS na mobilní telefon, uvedený ve Vaší objednávce.
Zboží pro Vás bude připraveno v našem skladu, v Slezské Ostravě, na ulici Těšínská 201. Zákazníka vždy informujeme telefonicky, SMS, nebo e-mailem o tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Zboží si můžete vyzvednout IHNED po obdržení zprávy. Výdejní doba je od 9:00 do 16:00 hodin.
Zásilku Vám doručí kurýr společnosti DPD v pracovní dny od 9 do 18 hodin. Dopravce zasílá informační SMS. V případě nedoručení si s dopravcem dohodnete nový termín doručení zásilky.
Zásilku Vám doručí kurýr společnosti PPL v pracovní dny od 9 do 18 hodin. Dopravce zasílá informační SMS. V případě nedoručení si s dopravcem dohodnete nový termín doručení zásilky.
Zásilku Vám doručí kurýr společnosti PPL. V den expedice zásilky Vám přijde SMS a e-mail s informací o odeslání zásilky, spolu s jejím číslem. Zásilka je doručena za 1 až 2 dny od expedice. V případě nezastižení adresáta, je zásilka doručována další pracovní den.